NBC Olympics va folosi 7 mixere Calrec la Olimpiada de la Rio


NBC Olympics, una din diviziile NBC Sports Group, va folosi șapte mixere audio pentru producția Jocurilor Olimpice ce vor avea loc în Rio de Janeiro, Brazilia între 5 și 21 August. Anunțul a fost făcut pe 22 Aprilie de Karl Malone, directorul de Sunet al NBC Sports și de Dave Letson, vicepreședinte de vânzări Calrec.


Calrec Audio va furniza patru mixere audio Artemis și trei mixere Summa pentru întregul eveniment. Trei mixere cu 40 de fadere Artemis vor fi staționate la locațiile evenimentelor NBC fly-pack de unde se vor transmite meciuri de baschet și volei, ciclism, triatlon, maraton și înot. Al patrulea mixer Artemis va fi staționat în Audio Control Room X la Centrul Internațional De Broadcast din Rio. Acest mixer va fi folosit pentru a mixa și "mișca" audio și video over IP. Un mixer cu 24+8 fadere Summa va oferi ieșirea principală în Audio Control Room X, iar celelalte două mixere Summa vor fi back-up-uri în Audio Control Room A și B.


"Acest an este primul în care ne conectăm cu Dante la rețeaua Hydra2. Suntem entuziasmați să continuăm această relație de succes cu NBC Olympics pentru a depăși limitele în ceea ce privește sunetul în transmisiunile sportive." a spus Letson


"NBC Olympics e încântat să lucreze iar cu Calrec, mixerele sale și personalul lor tehnic. D-abia așteptăm să folosim ultimele tehnologii de procesare Calrec, precum și interfețele actualizate recent ce au fost dezvoltate luând în considerare feedback-ul nostru și al multor alți utilizatori Calrec din întreaga lume." a spus Malone.


Pe lângă cele 7 mixere, Calrec va furniza și 26 de cutii I/O, creând o rețea Hydra2 cuprinzătoare și complet redundantă ce va administra semnalul și va oferi control complet asupra MADI și Dante.


Ca divizie a NBC Sports Group, NBC Olympics e responsabilă pentru producția, programarea și promovarea conținutului Olimpic al NBC Universal. E o companie recunoscută pentru istoria de neegalat în transmisia Jocurilor Olimpice, producția premiată în industrie și abilitatea de a strânge cele mai mari audiențe din istorie televiziunii în SUA.