C300 Mark II - Promo JURNALUL DE SEARA la Digi24


La sfarsitul anului trecut, televiziunea Digi24, prin sprijinul Creative Broadcast Solutions, a realizat promo-ul general al emisiunii JURNALUL DE SEARA.

Urmărind decupajul scenariului acestui promo, erau necesare cadre în slow motion, "care să ponteze atmosfera unui spațiu interstelar, metaforă a furtunii mediatice căreia orice televiziune de știri trebuie să-i facă față. Tot felul de hârtii, ziare și reviste plutesc, se rostogolesc pe traseul parcurs de anchor-ul emisiunii, Cosmin Prelipceanu'', după cum a declarat unul din producătorii clipului.

Setup-ul acestui promo a fost format din Follow Focus Chrosziel, Mattebox O 'Connor, Cage Bebob, Obiective Canon Prime iar camera (Canon C300 MarkII) a fost folosită la frecvența de 50Hz, pentru un multiplu de 100fps la rezoluția de 1920 x1080, ISO 800 și Shutter 90° (camera având posibilitatea în modul 60Hz pentru a atinge 120 fps).

Conform producătorilor acestui clip, "camera a răspuns destul de bine la diferențe de aproximativ 3 diafragme (3 stops) între surse (principală, modelare și contur), dovedind o latitudine confortabilă."

Creată special pentru producția de film, Canon C300 MarkII poate fi utilizată cu accesorii dedicate, începând de la follow focus până la obiective Prime. Camera include noul sistem DAF, integrat pe toate camerele Canon Cinema EOS, care ajuta la autofocalizarea rapidă. Cu un display detasabil, ce poate fi montat atat pe manerul camerei cat si pe orice accesoriu ce detine patina de prindere, "camera este compactă, lucru util pentru filmări în spații mici, în locații, sau pentru diverse filmări speciale (masină, elicopter)" având o greutate redusă.

"In post producție nu au fost probleme cu raportul semnal/zgomot, chiar daca iluminarea s-a bazat pe contraste mari, cu zone mari de negru în cadru, și nici cheierea fundalului (chroma key), pe porțiunea de green screen."

În încheiere putem să menționăm că această cameră este ideală pentru producții de mare anvergură, atât ca main camera cât și second unit. Face față cu succes mediului rigid de produție și se mulează pe necesitățile oricărui gen de producție de film și televiziune.